Gwarancja
Gwarancja na zakupiony sprzęt: podstawą do zgłaszania reklamacji jest Karta gwarancyjna.
Gwarancja dotyczy całego sprzętu komputerowego, z wyjątkiem baterii i zasilaczy do laptopów. Na zasilacz i Baterie okres gwarancji wynosi 30 dni. (Bateria minimalnie powinna trzymać godzin przy przeglądaniu Internetu).
1. Gwarancja obejmuje podstawowe elementy komputera, tj. Płytę główną, procesor, pamięć ram, dysk twardy, karty graficzne, matrycę, z wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych.
2. Gwarancja obejmuje wyłącznie zakupiony sprzęt komputerowy - nie są one objęte gwarancją na oprogramowanie systemowe (Windows), (MacOS).
3. Urządzenie uważa się obciążone wadą produkcyjną, jeżeli nie spełnia funkcji określonych przez producenta w instrukcji obsługi oraz nie jest możliwa jego eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem, a przyczyna niesprawności wynika z jego wewnętrznych wad.
4. Kupujący oświadcza, iż zapoznał się ze stanem komputera i nie wnosi żadnych zastrzeżeń z tym związanych
5. Wybór sposobu usunięcia wad należy do Grand-Kom, który może rozwiązać problem, naprawiając lub wymieniając element w całości. Wadliwe części stają się własnością Grand-Kom. Grand-Kom ma również prawo zrekompensować konsumentowi za sprzęt poprzez naprawę uszkodzonej części, zespołu lub elementu.
6. Kupujący jest zobowiązany do powiadomienia Grand-Kom o wadzie urządzenia niezwłocznie po wykryciu wady, ale nie później niż tydzień po jej wykryciu. Aby spełnić wymagania gwarancyjne, KUPUJĄCY musi dostarczyć: kartę gwarancyjną i szczegółowy opis szkody.
7. Grand-Kom dokona naprawy w ciągu 14 dni roboczych od daty złożenia reklamacji. Okres ten może zostać przedłużony, jeżeli usunięcie wady wymaga dodatkowej pracy lub użycia komponentów niedostępnych w powyższym czasie, Grand-Kom dołoży wszelkich starań, aby usunąć wadę tak szybko, jak to możliwe.
8. W razie nieskutecznych kolejnych naprawy tego samego urządzenia / Czy podzespołu wchodzącego w skład zestawu komputerowego / Grand-Kom jest zobowiązany do wymiany tego samego lub zbliżonego, lub wyższych parametrów operacyjnych.
9. W przypadku braku opisu szkody Grand-Kom zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty kontrolnej. Koszty związane z testowaniem sprzętu, jeżeli szkody powstałe z winy UŻYTKOWNIKA ponosi sam, a sprzęt jest zwracany bez naprawy. Dotyczy to również sytuacji, gdy sprzęt działa prawidłowo lub gwarancja nie jest objęta uszkodzeniem.
10. Grand-Kom nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub zniszczenie urządzeń spowodowane przyczynami innymi niż usterki. Gwarancja nie obejmuje prawa KUPUJĄCEGO do żądania zwrotu utraconych zysków związanych z uszkodzeniem urządzenia i utratą z powodu utraty danych na dysku twardym;
Sprzedawca nie jest zobowiązany do zapewnienia kupującemu sprzętu zastępczego na czas naprawy.
Nieuznania roszczeń gwarancyjnych kupującego przez Grand-Kom może wystąpić w następujących przypadkach.
1. Uszkodzenia mechaniczne i nieprawidłowe działanie sprzętu wynikające z tych uszkodzeń i wywołanych przez nich wad.
2. Uszkodzenia i wady powstałe w transporcie;
3. Eksploatacji urządzenia w warunkach nieodpowiadających warunkom określonych w otrzymanej instrukcji;
4. Uszkodzenia powstałych w wyniku nadmiernej eksploatacji urządzenia, zaniedbania KUPUJĄCEGO lub jego niewiedzy;
5. Zastosowanie materiałów eksploatacyjnych i konserwantów innych niż zalecane przez producenta;
6. Ingerencja strony trzeciej podlegającej na naprawę, przeróbka lub naruszenie plomb firmowych/ w przypadku dysków twardych, uszkodzenie taśmy aluminiowej, uszczelnienie dysku, uszkodzenie powierzchni dysku oraz uszkodzenie lub pęknięcia na złączach dysku;
7. Wadliwe działanie urządzeń na skutek przypadkowego, niezależnego od warunków eksploatacji / pożaru, wzrostu napięcia w sieci elektrycznej /;
8. Zagubienie karty gwarancyjnej i /lub dokonania zmian osoby trzeciej;
9. Nieprawidłowy lub niezgodnego z instrukcją montażu urządzenia.